Vi hos Ren Cykel elsker at have travlt og ikke mindst, at kunne servicere så mange kunder, som overhovedet muligt pr. dag. Derfor er planlægning altafgørende for os.

Læs mere om vores handelsbetingelser og afbudsregler her.

Handelsbetingelser

Produkter og tjenester udbydes af

Ren Cykel I/S
CVR: 36608404

Møllebjerg 1, 2680 Solrød Strand

Telefon. 22 20 55 88

Betaling

Ren Cykel modtager betaling med MobilePay, Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard.

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK). Alle produkter er angivet inkl. moms.

Regler for annullering af booking 

Ved udeblivelse eller afbud senere end dagen før kl. 12.00 opkræves et gebyr på 199,00 kr.

Afbud skal ske på via mail på: info@rencykel.dk (Opkald, SMS osv. vil IKKE være gældende for afbud)

Såfremt afbud ikke meldes rettidigt, vil der blive fremsendt faktura via e-mail.

Når du booker din tid online, accepterer du nedenstående betingelse

Din cykel skal senest være indleveret kl. 10.30 på dagen, ellers kan din reservation tilfalde anden kunde.

Skulle Ren Cykel I/S ikke være i stand til, at afvikle dagen på grund af manglende tilmelding, dårligt vejr, materiel skade eller sygdom, bliver det aflyst og du vil herefter modtage en mail herom.

Næste gang Ren Cykel besøger din arbejdsplads/Boligforening, modtager du en E-mail der gør dig opmærksom på, at Ren Cykel igen kommer på besøg. Du vil ikke modtage andet form for reklame el. lignende.

Beskyttelse af Personlige Oplysninger

For Ren Cykel er det vigtigt at beskytte dine personlige oplysninger, at være klar og transparent omkring den information vi indsamler og hvordan vi bruger den.

Dette dokument er udformet til at forklare, hvordan vi bruger de personlige oplysninger du angiver, for at tilmelde dig marketing via e-mail fra os.

1.    Hvem er Ren Cykel?
Vores fulde virksomhedsnavn er Ren Cykel I/S og vi er dataansvarlige. Som dataansvarlig er det vores lovpligtige ansvar at behandle dine personlige oplysninger på en retfærdig og transparent måde.

2.    Hvordan kan jeg kontakte Ren Cykel?
Hvis du har brug for at kontakte os, har du en række muligheder:

•    Send os en direkte e-mail på info@rencykel.dk; eller
•    ringe til os via 22 20 55 88

3.     Har Ren Cykel en databeskyttelsesansvarlig?
Selvom alle hos Ren Cykel I/S er engagerede i beskyttelsen og beskærmningen af dine private oplysninger, har vi en databeskyttelsesansvarlig som håndterer alle aspekter af personlige oplysninger hos Ren Cykel I/S.

Du kan kontakte Christian Koch der er vores databeskyttelsesansvarlig hos Ren Cykel I/S, ved at sende ham en e-mail direkte på info@rencykel.dk

4.    Hvordan anvendes mine oplysnigner?
Når du tilmelder dig til vores nyhedsbreve, anvender vi kun dit navn og din e-mailadresse, så vi kan sende dig vores notifikation om besøg, som du har bedt om.

Vi behandler dine personlige oplysninger i henhold til dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Hvis du trækker dit samtykke tilbage, stopper vi med at sende dig notifikationer om besøg.

5.    Kan jeg afmelde mig fra at modtage mails?
Bare rolig, hvis du på et tidspunkt beslutter dig for, at du ikke længere ønsker at modtage disse e-mails, kan du altid framelde dig. Det kan du gøre på en række måder:

•    Der er altid en afmeldingsfunktion nederst på al marketingrelateret kommunikation, vi sender til dig;
•    Du kan også tage kontakt til os via e-mail eller pr. telefon. Se kontaktoplysninger ovenfor.

6.    Hvor længe opbevares mine oplysninger, hvis jeg tilmelder mig?
Vi sender dig normalt e-mails, indtil du beslutter dig for at afmelde dig. Men hvis vi ikke hører fra dig i et stykke tid eller bemærker, at du ikke har åbnet vores e-mails over en periode på 24 måneder, fjerner vi dine oplysninger fra vores database.

Du kan altid melde dig fra.

7.    Hvor gemmer Ren Cykel mine personlige oplysninger?
Alle de oplysninger du deler, gemmes på sikre servere i EU.

8.    Deler Ren Cykel I/S mine oplysninger med andre?
Modtagerne af dine personlige data er begrænset til de personer, der har behov for at kende sådanne oplysninger for at kunne udføre deres opgaver. Vi sælger ikke dine personlige oplysninger til tredjeparter.

For at vi kan sende dig vores e-mails, er det muligt, at vi bruger tredjeparter til at hjælpe med kommunikationen.

9.    Hvad er mine rettigheder i henhold til databeskyttelseslovgivningen?
Databeskyttelseslovgivningen giver dig visse rettigheder, når det gælder behandling af dine oplysninger. Disse rettigheder omfatter retten til at få adgang til dine oplysninger, at opdatere forkerte oplysninger, at slette dine oplysninger, at begrænse behandlingen af dine oplysninger, at overføre dine oplysninger og modsætte sig behandlingen.

Du kan finde yderligere oplysninger om dine databeskyttelsesrettigheder hos Datatilsynet på https://www.datatilsynet.dk/forside/

10.    Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds?
Beskyttelse af og respekt for dine private oplysninger er vigtig for os. Skulle du være utilfreds med vores indsamling og behandling af dine oplysninger, eller ønsker du blot yderligere information om dine rettigheder, så kan du kontakte os via de i denne meddelelse angivet e-mailadresser.

Vi vil sammen med dig arbejde på at løse eventuelle problemer og vi ønsker at besvare alle dine spørgsmål hurtigst muligt. Du kan også indtjene en klage hos Datatilsynet – se yderligere information på https://www.datatilsynet.dk/om-datatilsynet/kontakt/

11.    Hvordan påvirker det andre e-mails, jeg modtager fra jer?
Hvis du har booket en tid til vores service, vil du stadig modtage e-mails vedrørende disse tjenester og bookinger (for eksempel bekræftelsesemails).